2013. január 20., vasárnap

Még egy díj :)

Sziasztok!

Nos, én ezt a díjat láttam már egyszer végigfutni, a különbség csupán annyi, hogy ez a blogom nyitása előtt történt, így akkor még "csak" olvasó voltam. Éppen ezért, azok 100%-a megkapta már a díjat, akinek a blogját én olvasom, így tovább adni nem is szeretném ezúttal. De a kérdésekre nagyon szívesen válaszolok :)

Köszönöm szépen CsannánakDeveczkének és Kingának! :)
Nagyon örülök neki, hogy úgy érzitek, megérdemlem a díjat!

Szabályok

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Add tovább 11 embernek!

Magamról

1. Informatikusnak tanulok a Budapesti Műszaki Egyetemen, és, ha minden jól megy, szeptembertől kezdve az ELTE pszichológus szakán is hallgató leszek. (Most írtam le először, remélem, nem hoz balszerencsét :))
2. A zene a lételemem. 12 évig zongoráztam, 4 évig csembalóztam és 2 évig fuvoláztam is. Jelenleg 8 éve tanulok énekelni, és imádom! :)
3. Sport-őrült vagyok. Nem csak a focit szeretem, kb. bármi jöhet, akár nézni, akár csinálni.
4. Van egy 6 évvel idősebb, elképesztően okos nővérem. Munka mellett épp a 4. diplomáját csinálja....
5. Nem szeretem, ha valami kötelező. Kötelező olvasmányokat pl. sosem olvastam el, vagy ha el is olvastam, biztos, hogy nem akkor, mikor kellett volna.
6. Sorozatfüggő vagyok. Egyszer összeszámoltuk egy barátommal, hogy kb. 90 sorozatot nézek vagy néztem rendszeresen. (De a szappanoperákat nem viselem el...)
7. Nem ismerek magamnál bénább embert. Képes vagyok egy ültő helyemben is megsérülni. A sebészeten lévő doki már rám köszön az utcán :D Tényleg...!
8. Nincs térlátásom. Vagyis csak alig. Bár igazából én észre sem veszem, nekem ez a természetes állapot.
9. Gyűjtöm az öngyújtókat. Ha elutazom valahova, mindig veszek egyet, de egyre több olyan is van, amit barátok, rokonok hoztak valahonnan.
10. Egyszer két barátnőmmel nyertem egy Kanári-szigeteki utat egy facebook-os nyereményjátékon. Fizették a repülőutat, és a 10 napos all inclusive szállást.
11. Kedvenc állatom a teknős, ezért a 18. szülinapomra kaptam egyet a barátaimtól. Eric a neve.

Csanna kérdései

1. Mi a kedvenc idézeted?
"Megtudod, hol hibáztál, ha az igazság rád talál, és megérted: élni csak azokért a dolgokért érdemes, amikért meghalnál." 
2. Sportolsz valamit?
Igen, táncolok. 13 évig akrobatikus rock and rolloztam, most versenytáncolok (latin és standard). 
3. Nyár vagy tél?
Nehéz kérdés. Mostanában talán inkább nyár. 
4. Mi a legnagyobb álmod?
Egyszer Münchenben szeretnék élni a BMW motorom társaságában :) 
5. Miért kezdtél el blogolni?
Nem is tudom. Hirtelen ötlet volt. Nagyon régóta írok különböző oldalakra, és régóta olvasok blogokat is, és egyik nap úgy ébredtem, hogy nekem egy csinálnom kell egyet. A Way Back Into Life első és második fejezete akkor már kész volt. 
6. Mi a kedvenc könyved?
Nalini Singh - Angyalvér. Angyalmániában szenvedek. De nagy kedvemcem még A rózsa neve Umberto Ecotól és a Viharsziget is Dennis Lehane-től. 
7. Érzelmi vagy racionális típus vagy?
Mindig inkább racionális voltam. Sajnos tapasztalataim szerint, ha engedek az érzéseimnek, a végén fáj. 
8. Hamar meg tudsz bocsájtani az embereknek?
Inkább azt mondanám, nem haragszom. Nagyon nehéz engem megbántani, ahhoz ugyanis piszok jól kell célozni. De ha haragszom is valakire, inkább nem mondom ki. Magamra vállalom a felelősséget, hogy ne hagyhasson nyomot a kapcsolatunkon. 
9. Ha választhatnál, melyik filmben szerepelnél?
Hű, ezen még nem gondolkoztam. De biztos valamelyik Johnny Depp filmben :D 
10. Szereted az iskoládat?
Túlzás, hogy szeretem. Kölcsönösen elviseljük egymást. Mostanában inkább már azt se. De a gimit imádtam. 
11. Ha nem számítana a pénz, hova mennél elsőnek?
Egy Real meccsre. (Csak azért nem Bayernt mondok, mert oda idén eljutok, ha minden igaz :))

Deveczke kérdései
  
1. Mióta írsz?
Talán 9-10 éves korom óta. Versekkel kezdtem.
 2. Mit jelent számodra az írás?
Kiadhatom magamból az érzéseimet. Nagyon nehezen beszélek arról, ha valami fáj vagy bánt. Könnyebb leírni. Emellett persze kiélem benne az álmaimat is :) 
3. Ha ki kellene emelned egy fontos pillanatot az életedből, mi lenne az?
Hm... Nem tudom. Több olyan is van, amire azt mondom, ha máshogy történik, nem lennék ugyanaz az ember, aki vagyok. Csakhogy ezek többségéről nem szívesen beszélek csak így a vak világba. Nyugodtan rákérdezhet bárki privátban, de most nem bocsátkoznék részletekbe, ha nem baj.
4. Van olyan dolog az életedben amit megbántál?
Szerintem mindenkinek van, pedig valójában kár ezen gondolkozni. Nem változtat semmin. Sok mindent bánok, de csupán egyetlen dolog van, amin változtatnék is, ha lehetne. De nem lehet... 
5. Melyik a kedvenc zeneszámod, és miért?
Általános kedvencet nem tudok mondani, mert mindig változik. De mostanában folyton Bon Jovi Runaway című számát hallgatom. Azt hiszem, ez inspirálta a Run Awayt is. Régi szám, de szeretem. 
6. Szereted a focit, ha igen, miért?
Szeretem. Ha el kellene kezdenem pszichoanalizálni saját magamat, azt válaszolnám, hogy mert azokra az estékre emlékeztet, mikor kicsi voltam, és apával együtt ültünk a TV előtt, ő pedig rendületlenül magyarázta a szabályokat és a játékosokat. De nem igazán tudom, mindig is szerettem :) 
7. Van kedvenc csapatod? Kedvenc játékosod?
Bayern München :) A blogom függvényében ez mondjuk meglepő lehet, de német-őrült voltam mindig is. A spanyol-mánia csak később jött. A kedvenc játékosom pedig Philipp Lahm. 
8. Egy dolog amit soha nem tennél meg!
6 helyen van kilövetve a fülem, de piercinget sosem csináltatnék. 
9. Kiállsz magadért, vagy visszahúzódó típus vagy?
Egyiket sem mondanám igazán. Nem vagyok visszahúzódó, könnyen ismerkedem, de nem állok ki magamért, ez is biztos. Bosszantóan könnyű engem kihasználni, mert mindig mindenkinek segíteni akarok. Akár megérdemli az illető, akár nem. 
10. Egy szóval jellemezd magad!
Őrület. 
11. Van olyan tárgy, amitől soha nem válnál meg? Mi az?
Sok tárgy van, amit szeretek, és nehezen válnék meg tőle, de ezek csak tárgyak. Azt hiszem, az írásaim azok, amiket nem tudnék elereszteni. Kicsit olyanok számomra, mint egy-egy novellába vagy regénybe öntött napló. Mind én vagyok. Igazán meg lehet ismerni általuk.

Kinga kérdései

1. Kedvenc film?
A tökéletes trükk :) (Igazából Az Örök Kedvenc már 2003 óta A Karib-tenger kalózai 1. része, de ezt már csak úgy megszokásból sorolom ide. Imádtam.)
2. Kedvenc zene?
Hm. Nagyon szeretem a régi zenéket, mint pl. Bon Jovi, de Coldplayt, Nickelbacket, Depeche Mode-ot és a magyarok közül Kowalsky meg a Vegát, Quimbyt és Heaven Street Sevent is szívesen hallgatok. Bár igazából mindenevő vagyok :)
3. Mióta írsz blogot?
Ezt a blogot szeptemberben kezdtem, ha jól emlékszem. Innen számolom, pedig néhány éve volt már egy személyes blogom, de azt azóta már töröltem.
4. Kedvenc blog?
Sok van. Az "Ezt olvasom" kategóriába soroltak mindegyike ide tartozik. Ezen kívül olvasok pszichológiai témájú blogokat, illetve könyvkritikákat is.
5. Általában, hogy látod a poharat? félig tele, vagy félig üresen?
Borzasztóan tudok örülni a kis sikereknek is, de igazából pesszimistának mondanám magam, de csakis önmagammal szemben. Mindenki más hibáit, rossz döntéseit el tudom fogadni, csak a sajátomat nem. Azokért képes vagyok évekig haragudni magamra.
6. Hány nyelven tanulsz?
3. Német, angol, spanyol. Ez utóbbiról nem mondanám, hogy tanulom, mert még csak két órám volt, de igyekszem :D
7. Kedvenc tantárgy?
Hűha. Hát gimiben az informatika és a magyar voltak. Most talán a Digitális technika vagy a Bevezetés a számításelméletbe.
8. Kedvenc előadó/együttes?
Kedvenc együttes talán a Quimby, legalábbis koncerthangulat szempontjából Kiss Tibi és Livius verhetetlenek :D
9. Hány éves vagy?
Februárban leszek 20.
10. Voltál már szerelmes?
Voltam.
11. Kedvenc idézet?
Mivel egy ilyen kérdésem már volt, ezúttal nem ugyanazt válaszolom. Ez a második kedvencem.
"s ha addig élek
is: inkább engem hagyj el,
mint magad, Kedves!
/Fodor Ákos/"

2 megjegyzés:

  1. Szia! Lehet, hogy már eleged van a díjakból de nálam is találsz egyet:D http://lovestorybykinga.blogspot.hu/2013/01/liebster-award.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Dehogy van elegem :D Mindig örülök neki, mert az jelenti, hogy szeretitek, amit csinálok.
      Köszönöm <3

      Törlés